Bli vän

Bli medlem i
Vänföreningen Fogelstad

Vänföreningens medlemmar är vänföreningens verksamhet. Som medlem får du information om vad som händer i arbetet och med huset Lilla Ulfåsa, och möjlighet att vara med och forma föreningens verksamhet.

Förnya ditt medlemskap

Tack för att du är medlem i Vänföreningen Fogelstad och vill fortsätta den här resan med oss!

Medlemsavgiften till Vänföreningen Fogelstad är minst 150 kr per år för ordinarie avgift, och 50 kr per år för dig som är under 26! Sätt in din medlemsavgift på bankgiro 720-5966 eller swisha den till nummer 123 204 72 31. Märk betalningen med ditt namn och mailadress. Du som inte är medlem sedan tidigare fyller i formuläret nedan.

Fungerar inte formuläret? Testa att fylla i formuläret på den här länken för att bli medlem.

Var med och skriv kvinnohistoria!

Häng med på resan i facebookgruppen Fogelstad
Gilla oss på facebooksidan Fogelstad
Följ oss på Instagram